مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران گفت: ساماندهی 38 میدان تهران در دست بررسی است که بعد از بررسی در تیم‌های ویژه دانشگاهی به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما دکتر محمد جواد شوشتری با بیان این مطلب افزود: در خصوص این میدان‌ها کار طراحی شهری انجام می‌شود. اصلاح هندسی، حذف نمادهای بصری و... از جمله اقداماتی است که در این ساماندهی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کار هنری شهری این میدان‌ها نیز همزمان در دست بررسی است افزود: طرح ساماندهی میدان‌ها توسط تیم تخصصی دانشگاهی در دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از نهایی شدن ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: طرح میدان منیریه در حال حاضر توسط تیم دانشگاهی بررسی و مورد تایید قرار گرفته و به زودی به منطقه جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد.

وی در خصوص ساماندهی میدان جماران نیز اظهار داشت: مشکلات تاسیساتی بسیاری در این محور وجود دارد اما بخش عمده‌ای از تملک‌ها انجام شده، دیواره سازی بخشی از کوچه یاسر انجام شده و کف سازی آن نیز آغاز شده است که امیدواریم به سرعت تمام شود.

شوشتری در خصوص میدان انقلاب نیز با تاکید بر اینکه ساماندهی حواشی این میدان مساله بسیار مهمی است، گفت: میدان انقلاب حواشی مساله داری دارد. برخی از اصناف و فروشگاه‌ها درشان این میدان نیست، همچنین کوچک شدن گنبد میان میدان را نیز در دست بررسی داریم، مسجد شمال غرب این میدان نیز به سر میدان انتقال می‌یابد که امیدواریم تا ابتدای شهریور طرح مور نظر به جمع بندی برسد.

کد خبر 178164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز